menu

Nowy smak Coca-Coli debiutuje na polskim rynku!

21.04.2017, godz. 10:46
Coca-Cola Lime
Coca-Cola Lime foto: cocacola.com.pl

Wielu fanów Coca-Coli zaskoczyła decyzja o wycofaniu z naszego rynku jej wersji light i zastąpieniu jej colą zero. Wygląda na to, że producent gazowanego napoju przygotował dla zawiedzionych tą decyzją swego rodzaju rekompensatę – Coca-Colę o smaku limonki! Już można ją znaleźć w pierwszych sklepach.

Na świecie Coca-Cola sprzedawana jest w wielu wariantach smakowych, m.in. waniliowym czy pomarańczowym. W Polsce ogólnodostępna jest cola klasyczna, w wersji bez cukru pod nazwą „Zero” oraz o smaku wiśniowym. Z polskich sklepów zniknęła już cola light, bo, jak tłumaczył producent, przegrała z colą zero i jej sprzedaż przestała się opłacać. Wygląda na to, że polski rynek jest bardzo specyficzny i producenci uważają z wprowadzaniem nowych wersji smakowych swoich produktów, bojąc się, że się nie sprzedadzą.

ZOBACZ TEŻ: Coca-Cola Light znika z rynku

Teraz wyłamuje się z tego szeregu Coca-Cola, która wprowadziła do sprzedaży colę o smaku limonki. „Skąd pomysł na Coca-Cola Lime? Konsumenci są dziś bardzo wymagający. Aby dotrzymać im kroku, trzeba ich nieustannie zaskakiwać. Coca-Cola Lime ma być właśnie pozytywną niespodzianką dla wszystkich fanów naszej marki, powiewem świeżości i ciekawą alternatywą podczas zbliżającego się sezonu letniego” - czytamy na stronie producenta. „Coca-Cola Lime jest dostępna w butelkach o pojemności 0,5L (3,19 PLN), 1L (3,99 PLN) oraz 1,5L (4,49 PLN) oraz już od maja w puszce 0,33l (2,09 PLN)” - dodaje portalspozywczy.pl.

ZOBACZ TEŻ: Zdrowa Coca-Cola wchodzi na rynek. Ma zawierać błonnik

Warto zaznaczyć, że limonkową colę można było już kupić w Polsce – od 2016 r. w Biedronce. Była to jednak edycja limitowana – napis taki widniał nawet na etykiecie. Wygląda na to, że teraz limonkowa cola zagości na naszym rynku na dłużej. Oczywiście, jeśli będzie się cieszyła zainteresowaniem ze strony klientów. Warto dodać, że nowy smak jest określany przez Coca-Colę „największą innowacją od niemal dekady”.

Źródła: cocacola.com.pl, testujemyjedzenie.pl, portalspozywczy.pl

autor: Piotr Osiński zobacz inne artykuły tego autora
WIĘCEJ